piątek, 7 września 2012

Marzy mi się...

Marzy mi się....nauczyć się robić na drutach...i wyczarować takie oto piękne sweterki dla mojej Wiki...



Te sweterki na zdjęciach są zrobione na drutach i ponoć robi się je dość łatwo...tylko najpierw trzeba się nauczyć drutami machać...
W sklepie owszem znalazłam ostatnio podobne ale o zgrozo jeden za 140 zł...na jeden sezon (bo za rok już będzie za mały) wydawać tyle kasy...??? hmmm...to nie dla mnie...jestem na to zbyt oszczędna..:))
Dziękuję za to, że to mnie zaglądacie..:))
Całusy;**

8 komentarzy:

  1. Kochana mamy takie same pragnienia...na szydełku niby sie da ale nie podoba mi sie tak jak na drutach...to co uczymy się?;)))
    140 zł to przegięcie dla takich maluszków ale sa rodzice, którzy szaleja, ja do nich nie należe...
    Czy pozwolisz że sobie skopiuję ten drugi?? jest boski!!
    Ściskam Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że się uczymy...tylko u mnie obecnie czasu brak...:(( a zdjęcia sobie kopiuj ile chcesz i co chcesz:)) całusy;*

      Usuń
  2. wierzę, że jest to marzenie, które bez problemu spełnisz! masz przecież zdolne łapki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Gwiazdeczka, jaki w tym problem??? Sama drzewiej dziergałam dla swoich maluszków/to wiesz jak dawno:)/ sweterki z wrabianymi wzorkami, żeby było kolorowo. Znając Ciebie to chwila nieuwagi i wszystko będzie gicio, a potem szybki kurs u Kasi z odczytywania wzorków, bo zaiste są jakieś tajemne reguły!!! Trzymam kciuki, że pójdzie szybko i bezboleśnie

    OdpowiedzUsuń
  4. O na drutach potrafie ,ale szydelkiem macham zreczniej:P
    A te sweterki faktycznie nie jest trudno,wystarczy jak ktos Ci pokaze prosty scieg i bedziesz juz sama smigala i czarowala cuda:P
    Trzymam kciuki:***

    no i dziekuje:P:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuje;* mam nadzieję, że się nauczę tego prostego ściegu:)

      Usuń