czwartek, 6 września 2012

WITAJCIE:)

Cześć dziewczyny:))
znacie mnie z bloga Kuźnia Upominków na którym prezentuję to co uda mi się zrobić własnymi rękami...jest to blog całkowicie poświęcony rękodziełu , nie piszę tam o swoim życiu, nie pokazuję jak mieszkam ( mam swoje powody). Mam jednak wewnętrzną potrzebę oraz chęć pisania o moich przemyśleniach...i dlatego zakładam tego bloga...nie wiem czy znajdę czas na prowadzenie go ale będę się starać....:))

A tytuł powstał dzięki Zamornik, która przybywając do mnie  pierwsze co powiedziała: "Gdzie Ty kobieto mieszkasz??? Gdzieś na końcu świata!!"  :))

Mam nadzieję, że z chęcią będziecie do mnie zaglądać..:))
Całusy;***

9 komentarzy:

  1. na mnie możesz liczyć, na pewno tu będę. Życzę Ci żeby ten blog odniósł taki sam sukces jak Kuźnia upominków, ściskam ciepło i czekam na inspirujące posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak...cieszę się bardzo Kochana;) będę a jakże;)
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale będę cieszyc sie bardziej jak nie bedzie weryfikacji;-/ oczywiście jeśli ma być, uszanuję to;*

      Usuń
    2. już usunęłam to dziadostwo...:)) dzięki, że dałaś znać:)) mam alergię na weryfikację:))

      Usuń
  3. Wow ależ mi miło, że była przyczynkiem do czegoś tak fajnego:)Dzięki, ze nie ma weryfikacji- też tego nie cierpię!!! Trzymam kciuki, żeby wszystko szło pięknie i rozwijało się galopująco/ znaczy, żeby nie zabrakło czasu i chęci do pisania/ . Buziaki- normalnie czuję się odpowiedzialna niejako za powstanie hurrrrra!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak byłaś przyczynkiem:)) podobnie jak Ania i Justyś:))) oj żeby mi nie zabrakło czasu....na ten blog:)

      Usuń
  4. O! Jestem mile zaskoczona. :) Na pewno z chęcią będę tutaj przychodzić i czytać, co tam u Ciebie. : )

    OdpowiedzUsuń