wtorek, 2 października 2012

Jesiennie i śliwkowo...

Jak do tej pory to mamy cudną jesień....w miarę ciepłą, nie deszczową...idealna pogoda na spacery...:))
A, że u nas jest gdzie spacerować ( o czym przekonała się Zamornik) spacerujemy ile się da...
Sprzyja temu moja praca na pół etatu...dzięki czemu mam nadal sporo czasu dla mojej córeńki....:))

Sezon na śliwki już minął ale zaczął się sezon na kolor śliwkowy ( czego się dowiedziałam w sklepie kupując dla małej rajstopki) Kolor mi się spodobał więc kupiłam...:)) swoją drogą byłam chyba w 10 sklepach zanim trafiłam na takie jakie chciałam czyli jednokolorowe z naturalnych surowców firmy Knitttex i w przystępnej cenie. O zgrozo w każdym sklepie dla maluchów królują rajstopy w różne malowidła a jednokolorowe dla małej dziewczynki ciężko spotkać:))

I takim to sposobem zapatrzyłam się na kolor śliwkowy i poczyniłam dodatki szydełkowe w tym modnym tej jesieni kolorze:))

A oto zdjęcia z naszych spacerów:))



Pozdrawiam bardzo serdecznie
Całusy;*

8 komentarzy:

  1. wspaniale spacery,a kolor swietnie pasuje Twojej coruni,my tez kozystamy ile sie da poki pogoda pozwala

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że udało Ci sięwszystko pogodzić i pracę i Wiki:) a kolor bardzo twarzowy nawet dla takiej małej damy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości wydziergałaś dla Wikuni, i kto tu jest mistrzem szydełka;)))
    Spacerujcie ile sie da;) my teraz siedzimy w domu z przeziębieniem;( no i faktycznie fajnie masz z ta praca na pół etaty,ja nadal poszukuję;-/
    Ściskam dziewczyny;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdziesz coś na pewno! a u mnie rozwiązanie na pół etatu jest idealne:))

      Usuń
  4. śliwkowe śliczności. Ja także nie narzekam na pogodę. Od 3 dni jest pięknie....tak może zostać az do gwiazdki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety u nas już dziś pada:(((:)
      ale byle do gwiazdki:)) i śniegu:))

      Usuń
  5. hoho spacerkować to Wy akurat możecie do bólu/ znaczy nóg:). Widzę, że szydełko króluje i co jakiś czas zaskakujesz wszystkich czymś ślicznym- oczywiście należy docenić modelkę!!!buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do bólu nóg nie doprowadzamy:) a modelka niezbyt chętna do zdjęć ale jakoś udało sie pstryknąć:)

      Usuń