piątek, 19 października 2012

Przedstawiam Wam mój Kraniec Świata

Szukając w sieci zdjęć mojej małej miejscowości w której mieszkam całkowicie przypadkowo znalazłam piękne zdjęcia miejsc które są mi bardzo bliskie, gdzie spaceruję z małą i gdzie wypoczywam...Zdjęcia jak się okazało są zrobione przez początkującego fotografa, który jest moim sąsiadem!!!! :) ależ ten świat mały:)) już się z Nim skontaktowałam i za jego zgodą umieszczczam tutaj te zdjęcia...:))  a na niedzielę umówiliśmy się na sesję plenerową Wiki:)) mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie:))
 
A oto mój Kraniec Świata....
Przy ładnej pogodzie widać Tatry...
 
Taki widok będę ( mam taką nadzięję) mieć kiedyś z okna....
 
 
A tutaj chodzimy na spacery....to jest ten las który widzimy na zdjęciu wyżej...oczywiście my z Wiki chodzimy samym krajuszkiem nie wchodzimy w głąb chyba, że jesteśmy na niedzielnym spacerze z tatusiem:))
 
 
 
Zapraszam na stronę i bloga Arka autora zdjęć
 
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. piekne zdjecia,widoki bajeczne:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie Iwonko, do pozazdroszczenia wręcz...piękny ten Twój kraniec świata;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam u Ciebie................co za widoki:). Cudownie naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście przepiękne miejsca... a świat jest mały- jego krańce wcale nie tak daleko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. latem było tam pięknie, ale jesień zawsze dodaje uroku górom i oczywiście dołączam się do tych wszystkich achów i ochów- tam jest naprawdę ślicznie!

    OdpowiedzUsuń